Ремонт дизельного навантажувача VIMAR FD35
Навантажувачі VIMAR випускаються китайською компанією Vimar (Anhui Vimar Heavy Machinery Manufacturing Co., Ltd.) і це той же TCM тільки в китайській вигляд. У них співпадають навіть серії: FD (FD15, FD25 і так далі) – це дизельні навантажувачі; FG (FG15, FG20, FG25 і так далі) – бензинові; FB (FB15, FB20, FB25) – електронавантажувачі з живленням від батареї.
У ремонті у нас був дизельний VIMAR FD35 з вантажопідйомністю 3500 кг або 3,5 тонни, 2016 року випуску з дизельним чотирициліндровим двигуном об’ємом 3,331 літри, потужністю 35,3 КВт (KW). Виробник двигуна Mitsubishi модель S4S, детальніше про цей двигун можна дізнатися перейшовши в наш розділ документація.
Приїхав він на ремонт двигуна так-как коли він ще заводився і їздив, то від двигуна доносилися сторонні звуки, а потім і зовсім перестав заводитися. Як говорив наш знайомий що ремонтує легкові автомобілі: “Половина моїх пацієнтів доводиться заштовхувати вручну, тому що немає бензину або газу або просто не заводяться”. На жаль у нас таких три чверті.
Оскільки навантажувач не заводився вирішили подивитися спершу паливну апаратуру, відкрили бак і здивувалися. На фото нижче видно що деяка желеподібна субстанція забила фільтр на вході і просочилася в тракт подання палива, фільтр грубого очищення і підкачуючий насос.
Радіючи такій очевидній несправності і в таємниці сподіваючись на удачу приступили:
- вимили бак від залишків палива і желе
- промили сітку на вході в магістраль
- промили магістраль подання і замінили фільтр грубого очищення
- промили насос підкочування
Після складання і развоздушивания двигун завівся, ось тут і став чутний сторонній звук і спробі поїхати.
Все виявилося гранично просто – не витримали болти що сполучають крутень двигуна і гідродинамічну передачу, після розбирання побачили, що більшої частини болтів бракує, а ті що є обрізувало. Не дивно загалом оскільки болти стояли з міцністю 5.8 (на тому, що стояв поряд на ремонті still rx20 – 15, навіть блоки управління були прикручені болтами з міцністю 8.8).
Несправність очевидна і трохи образлива оскільки через це довелося знімати коробку, а для це відкручувати і знімати кабіну оскільки у цього вилкового навантажувача він була із склінням, піччю двірниками і іншими аксесуарами пристойної техніки.
Замінивши болти на нормальні зібрали навантажувач і вперед на випробування!Сторонні шуми з двигуна изчезли, двигун працював м’яко і рівно але… коли спробували заїхати назад в майстерню виявилася несподівана проблема. Справа в тому що на в’їзді до майстерні є невеликий подъемчик у кінці якого куточок коробки воріт, що виступає, і ось цей куточок виявився непереборною перешкодою здолати яке можна було тільки з розгону, двигуна навантажувача втрачав потужність не набирав оберти, незважаючи на натиснуту педаль газу. Висновок очевидний – щось з паливною апаратурою, можливо з ТНВД. Спробували підкачати ручним насосом, двигуна ожив легко здолав перешкоду.
У результаті виявилось, що слизом забило насос низького тиску в ТНВД і через це утворилося паливне голодування, після розбирання і чищення до навантажувача повернулася минула жвавість і прудкість.