Ремонт навантажувача балканкар ДВ 1661
По трейд-ин (Trade – In) до нас потрапив ось такий апарат:
Це дизельний навантажувач болгарського виробництва ДВ 1661.28.10, з вантажопідйомністю 1600 кг, заввишки підйому майже 3 метри (2.8) і габаритами трохи більше велосипедиста. Як силова установка використовується дизельний двигун Д2500К, з безпосереднім уприскуванням палива, кількістю циліндрів 3 шт. Цей малюк був зовсім нерухомий, з проблемним двигуном, замучений долею і життям. Водій розповів, що коли він вже завантажився і від’їжджав, робітники закидали всередину бракуючі частини :-). Детальніші характеристики можна упізнати, викачавши документацію на нашому сайті
На фото вище видно як вивантажуються навантажувачі, що знерухомлюють, і навіщо нам на евакуаторові потрібний маніпулятор
От як навантажувач виглядає зблизька:
Але очі бояться, а руки роблять… почали потихесеньку розбирати і розбиратися, до речі відмінною рисою цього навантажувача є, то що задній керований міст знімається разом з противагою, фактично навантажувач разделяетя надвоє, на передній частині навіть можна поїхати, тільки не повернеш. І так найпростіше отримати доступ до двигуна.
Ось ще декілька фото сделаных до розбирання
Вихлоп напевно був гучним
Розібравши двигун побачили сумне:
- олію не міняли судячи з усього давно
- вкладиш провернуло теж давно
- коленвал дожив до останнього ремонтного розміру
- раcпредвал місцями виїло, а місцями має насічки
Але блок цілий, двигун майже комплектний так що можна починати. Ось так зберігався навантажувач в очікуванні запчастин.
Запчастини прийшли і все потихесеньку завертілося у зворотний бік. Розпочали з двигуна:
- новий коленвал
- новий розподілвал
- гильзованный блок з новими стандартними поршнями, шатунами і пальцями
- ремонт голівки блоку циліндрів
- вкладиші, помпа, насос підкочування, ремонт паливної і так далі
Не забули звичайно про коробку і красу, взагалі в цьому навантажувачі рука наша здавалася всього, не один вузол не був обділений увагою. Оскільки простіше запобігти несправності чим наново потім все розбирати і робити.
І звичайно електрика. Слід сказати що її там вже не було, від старої проводки не зберігся жодного дроту, усі перетягнули наново, благо що навантажувач дизельний і дротів у нього не багато.
І ось кінцевий результат, погодитеся набагато краще чим було
Зараз навантажувач проходить обкатку і задіяний для внутрішніх потреб в нашій майстерні, але скоро буде виставлений на продаж. Зв’язатися з нами можна по телефону або електронній пошті указаным на сторінці контакти. Або через форму зв’язку в правому нижньому кутку екрану